Koledar dogodkov



datum kraj dogodek
2016    
20.9. Ljubljana Zaključna prireditev projekta Za zdravje mladih
20.9. Ljubljana Novinarska konferenca pred zaključno prireditvijo projekta Za zdravje mladih 
31.5.   Svetovni dan brez tobaka
7.4.   Svetovni dan zdravja
17.3. Ljubljana Posvet o zdravju mladih
23.-24.1. Brežice Usposabljanje za promotorje zdravja, 2. del
23.-24.1. Celje Usposabljanje za promotorje zdravja, 2. del
16.-17.1. Portorož Usposabljanje za promotorje zdravja, 2. del
16.-17.1. Maribor Usposabljanje za promotorje zdravja, 2. del
9.-10.1. Planica Usposabljanje za promotorje zdravja, 2. del
9.-10.1. Ajdovščina Usposabljanje za promotorje zdravja, 2. del
     
2015    
8.12. Ljubljana Srečanje trenerjev v projektu
28.-29.11. Brežice Usposabljanje za promotorje zdravja, 1. del
28.-29.11. Celje Usposabljanje za promotorje zdravja, 1. del
21.-22.11. Portorož Usposabljanje za promotorje zdravja, 1. del
21.-22.11. Maribor Usposabljanje za promotorje zdravja, 1. del
14.-15.11. Planica Usposabljanje za promotorje zdravja, 1. del
10.11. Ljubljana Posvet: Zdravje mladih v Sloveniji
7.-8.11. Ajdovščina Usposabljanje za promotorje zdravja, 1. del
30.-31.10. Ajdovščina Usposabljanje trenerjev, 2. del
16.- 18.10 Ajdovščina Usposabljanje trenerjev, 1. del
24.9. Ljubljana Uvodno srečanje trenerjev ZZM
17.09. Ljubljana Preverba in praznovanje voditeljev Taborov družin


























Vzpostavitev programov in preventivno delo z mladimi


V tem delovnem sklopu se osredotočamo na vzpostavitev programov in preventivno delo z mladimi. Potem, ko bomo v delovnem sklopu DS 4 usposobili strokovnjake, bodo ti pripravljeni na izvajanje programov za različne ciljne skupine: za otroke in mlade v lokalnih skupnostih (znotraj mladinskih organizacij in širše)  - program se bo izvajal v 50 lokalnih skupnostih skozi 50 projektov (vsak 30 ur), za starše oz. družine in posebej za otroke in mlade iz socialno šibkih okolij, ki so specifična ciljna skupina s specifičnimi dejavniki tveganja za zdravje. Poleg tega bomo s pomočjo strokovnjakov pripravili celosten program spremembe in vzdrževanja vedenja in stališč med mladimi (SVVS), ki bo obsegal 1500 ur in bo zajemal 50 usposobljenih strokovnjakov v mladinskem sektorju, osnovne in srednje šole in njihove zaposlene, družine in vrstnike mladih, uporabljal pa bo tradicionalne in spletne kanale sporočanja, po principu socialnega marketinga.